Medeconsumenten, Fans, Ambassadeurs en Retailers

Wij staan er voor open om op 'friend-chise'- ...dus PUUR vriendschappelijk, of freelance basis (...dus, dan ook ECHT op 'franchise basis') met gedreven en ambitieuze mensen samen te werken. Hierin vinden wij leergierigheid en motivatie minstens zo belangrijk als kennis en ervaring. Denk je ons iets te kunnen bieden, of kunnen wij voor jou OOK NOG wat betekenen ONLINE- ...of op smartphones? Neem dan contact met ons op.

WAAROM? Onze fans en ambassadeurs ontvangen zo gemiddeld -/- vijf procent tot (een) -/- tien(tal) procent AANVULLENDE korting!
HOE? Door ENKEL NOG MAAR te vragen naar de actuele prijzen, of (in een volgende stap) ook een persoonlijk imago in onze huisstijl er op na te houden. Zonder daar verder moeite te voor hoeven te doen (behalve dan door ten miste een foto te delen en een blog bij te houden over jouw avonturen) ...informeren de ambassadeurs met onze webshop de klanten en fans; sparen skate-miles; ontvangen aanbiedingen; betalen niet apart en EXTRA voor montage; etc.

Kennis en de eigen expertise PLUS voorraad dus die wij graag met onze gezamenlijke klanten, fans, ambassadeurs en retailers (dealers) willen delen ...hetgeen mogelijk ook voor uw doelstellingen interessant kan zijn.

“Cada dia es una fiesta”

“Cada dia es una fiesta”! ...Or as we like to explain in our native language: "Iedere dag is een feest om te mogen werken aan alle activiteiten die ons zo boeien... met mensen om ons heen die, net als wij, werken vanuit een enorme passie. Het is dan ook feest om met- en voor ons te werken".

Onze Fans vragen TEAM riders (ambassadeurs) om actuele, dus de laatste/beste prijzen*!

*) 'Shop the USA': Sneller, Veiliger & Betaalbaar!
 
Synergie — De grootste winst voor alle partijen zit in de samenwerking, genoemd Synergie! ...Een situatie waarin het effect van een samenwerking groter is dan elk van de samenwerkende partijen afzonderlijk zou kunnen bereiken!

Missie — 'Het faciliteren van inkoop- en marketinginspanningen tot aan het vervoer ervan voor consumenten en ten behoeve van ambassadeurs en onafhankelijke (startende en gevestigde) zelfstandige retailspecialisten'.

YouAre 'het merk', van, Voor en DOOR jou!

YouAre ...en de aandacht voor jou vanuit het initiatief voor De Skat(st)er.nl, funsport(st)er.nl, jongtalenten.nl en o.a. Topsport(st)er.nl is een heus merk dat zich veel met zijn klanten bezighoudt en YouAre zal zich alleen maar uitbreiden! Uitbreiden door te geven, aan jou! Wat? GRATIS ondersteuning op het gebied van ONLINE marketing, sales, automatisering, administratie en operationele aangelegenheden bijvoorbeeld. Zo sponsoren wij veel verschillende dingen. Uiteindelijk ook evenementen, maar vooral NU sportteams, athleten, sporters en zelfs al jongtalenten vanaf het prille begin!

YouAre en Topsporter.nl oa. staat dus voor de publicaties en groei van beginnende sporttalent welke doorgroeien in de zogenoemde jong talentgroep, een opleidingsgroep of een topgroep. Logisch gevolg: YouAre staat dan verder ook nog voor Topsporten (...dus is er ook voor: “De Topsporter.nl”), evenementen, en binnenkort wellicht ook muziek en nog veel meer.

Door al deze sponsoringen proberen wij veel mensen te bereiken en dingen als sporten te stimuleren. Dit is natuurlijk goed in de wereld waarin wij nu leven. Mensen willen gezond leven en sporten hoort daar natuurlijk bij. Dat is ook een van de redenen waarom YouAre nu ook het bouwen van jouw ONLINE imago en een breed assortiment (veelal Amerikaanse) sport materialen en benodigdheden met bijpassende accessoires als varianten uit heeft gebracht.

 

YouAre en jongtalenten besteedt veel tijd aan de media. Zo hebben wij “YouAre ONLINE” waar je alles kunt bekijken wat wij voor jou doen. Je vind hier veel wedstrijden, evenementen, topaanbiedingen en nog veel meer. Ook op Facebook en twitter worden elke dag wel dingen gepost, foto’s, nieuwe evenementen, wanneer deze plaatsvinden en andere leuke feitjes. En anders wel door onze ambassadeurs. Ook zijn wij als merk zelfs actief op Instagram. Hier zie je geen doodnormale saaie foto’s van enkel maar het assortiment van must haves en sport benodigdheden maar wederom weer wat wij doen en waar wij voor staan.

Kortom YouAre-ONLINE houdt zich erg goed bezig met concerncommunicatie*. Het wil goed laten zien wat wij SAMEN doen en waar niet wij maar juist ook jullie ambassadeurs voor staan. Het gezamenlijke merk, van, Voor en DOOR jou weet zichzelf dan ook goed neer te zetten in de wereld van sport. Want ook “WijZijnTopSport.nl”, met de start vanuit “jongtalenten.nl”.

*) Concerncommunicatie houdt in dat een organisatie een gunstig klimaat continueert of creëert. In het proces van integrale communicatie is dit een randvoorwaarde voor succesvol functioneren. Concerncommunicatie is bedoeld om relaties met publieksgroepen te bouwen of te onderhouden

 

Wij rekenen erop dat ook u vindt dat YouAre het goed doet. Wij presenteren ons goed en laten duidelijk zien wie wij zijn en waar wij samen voor staan. Wij zijn dan ook sterk van mening dat je beter van je kan laten horen als je talent heb en om dat te stimuleren dan dat wij een organisatie zijn dat zich op de achtergrond houdt en waar je weinig van hoort, die weinig sponsoren en zich minder bezighouden met media en social media. Zo maakt YouAre goede en duidelijke reclame voor jou en dus ook voor zichzelf en zal het imago dan ook bij veel mensen in Nederland en in een volgende stap ook in heel veel verschillende landen erg goed zijn.