WAAROM? Onze fans en ambassadeurs ontvangen zo gemiddeld -/- vijf procent tot (een) -/- tien(tal) procent AANVULLENDE korting!
HOE? Door ENKEL NOG MAAR te vragen naar de actuele prijzen, of (in een volgende stap) ook een persoonlijk imago in onze huisstijl er op na te houden. Zonder daar verder moeite te voor hoeven te doen (behalve dan door ten miste een foto te delen en een blog bij te houden over jouw avonturen) ...informeren de ambassadeurs met onze webshop de klanten en fans; sparen skate-miles; ontvangen aanbiedingen; betalen niet apart en EXTRA voor montage; etc.

Medeconsumenten, Fans, Ambassadeurs en Retailers

Wij staan er voor open om op 'friend-chise'- ...dus PUUR vriendschappelijk, of freelance basis (...dus, dan ook ECHT op 'franchise basis') met gedreven en ambitieuze mensen samen te werken. Hierin vinden wij leergierigheid en motivatie minstens zo belangrijk als kennis en ervaring. Denk je ons iets te kunnen bieden, of kunnen wij voor jou OOK NOG wat betekenen ONLINE- ...of op smartphones? Neem dan contact met ons op.

Kennis en de eigen expertise PLUS voorraad dus die wij graag met onze gezamenlijke klanten, fans, ambassadeurs en retailers (dealers) willen delen ...hetgeen mogelijk ook voor uw doelstellingen interessant kan zijn.

“Cada dia es una fiesta”

“Cada dia es una fiesta”! ...Or as we like to explain in our native language: "Iedere dag is een feest om te mogen werken aan alle activiteiten die ons zo boeien... met mensen om ons heen die, net als wij, werken vanuit een enorme passie. Het is dan ook feest om met- en voor ons te werken".

Co-creatie met medeconsumenten

Ons aanbod brengen we samen met de bewuste keuze voor Team riders (ambassadeurs en retailers). Immers: De marketingkracht van social media is niet weer weg te denken.

Op wie vertrouwen we als het om productinformatie gaat? Niet of nauwelijks op de producenten, diensten leveranciers en retailers: uit onderzoek van Alterian blijkt dat aan reviews van medeconsumenten vier keer meer waarde wordt gehecht dan reclame.